Klachten
Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht? De directie van de school waarover u een klacht heeft en gaat graag met u het gesprek aan. Ook zet de directie zich in om een gesprek te laten plaatsvinden tussen u en degene tot wie de klacht zich richt.
Klacht indienen
Zorgt dit niet voor een oplossing, klop dan aan bij het bestuur van Leerrijk.
Uw klacht kunt u indienen bij onze bestuurssecretaris, Ineke Corveleijn (inekecorveleijn@leerrijk.nl).
De bestuurder bepaalt op welke wijze en door wie uw klacht in behandeling wordt genomen. Vervolgens ontvangt u informatie over het proces van klachtbehandeling.
Leerrijk heeft een klachtenregeling opgesteld waarin u alle informatie kan terugvinden.
Blijft het conflict bestaan na de klachtbehandeling van het bestuur van Leerrijk, dan kunt u een klacht indienen bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC).
Meer informatie over de werkwijze van de LKC leest u hier.
Landelijke klachtencommissie en de geschillencommissie passend onderwijs
Stichting Onderwijsgeschillen
Zwarte Woud 2
Postbus 85191, 3508 AD Utrecht
Tel. 030 2809590
www.onderwijsgeschillen.nl